Ati fost primit cu amabilitate de la inceput ?
   Ati fost condus la explorari ?    
   Ati facut baie la internare ?    
   Ati fost informat despre boala, tratament, risc operator, prognostic ?    
   Ati adus medicamente de acasa ?    
   Ati avut complicatii post-operatorii ?    
   Fiolele s-au deschis in fata dumneavoastra ?    
   Ati sesizat orice forma de conditionare a ingrijirilor de care ati avut nevoie ?    
   Ati simtit nevoia sa recompensati un cadru medical pentru a beneficia de mai multa atentie?    
CALITATEA SERVICIILOR PRIMITE Total nesatis- facatoare Partial nesatis- facatoare Nesatis- facatoare Buna Foarte buna Nu am benefi- ciat
   Atitudinea personalului la primire            
   Atitudinea personalului pe timpul sederii dumneavoastra in unitate
           
   Ingrijirea acordata de medic            
   Ingrijirea acordata de asistente            
   Ingrijirea acordata de infirmiere            
   Ingrijirea post-operatorie si A.T.I.            
   Calitatea meselor servite            
   Calitatea conditiilor de cazare - salon (dotare, facilitati)            
   Calitatea grupurilor sanitare (bai + WC)            
   Curatenia in ansamblu            
Foarte nemultumit Partial nemultumit Nemultumit Partial multumit Foarte multumit
Sigur
NU
Mai degraba
NU
Poate DA/
poate NU
Mai degraba
DA
Sigur
DA
Sigur
NU
Mai degraba
NU
Poate DA/
poate NU
Mai degraba
DA
Sigur
DA
NOTA:
Colectarea informatiilor pe baza prezentului chestionar se face cu respectarea prevederilor art.12 din Legea nr.677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, cu modificarile si completarile ulterioare.
Back
Next
SPITALUL MILITAR DE URGENTA "Dr. ARISTIDE  SERFIOTI" GALATI

© 2016 - 2017 Spitalul Militar de Urgenta Galati